Waarom kopen klanten bij mij?

jij als ondernemer

 

 

WHY


Vooral omdat jij jij bent en je een goed verhaal hebt waarmee je jezelf neer zet. En dat verhaal begint met waarom je ondernemer bent, wat je drijfveren zijn om dat te zijn. Als je zo een verhaal goed vormgeeft, maak je contact met potentiële klanten op gevoelsniveau: het is herkenbaar, je bent open, eerlijk, kwetsbaar en duidelijk.

De vorm waarin je je verhaal vertelt moet aansluiten bij je doelgroep.

 

onderscheid

 

 

HOW

Daarna vervolg met hoe je aansluit bij specifieke behoeftes. En dat zit 'm niet alleen in unieke producten/diensten of eigenschappen daarvan. Dat zit 'm in je onderscheidend vermogen. Dat zit bijvoorbeeld in het kiezen van de juiste doelgroepen die geloven in jouw 'Why'.

 

wat verkoop je

 

 

WHAT

Pas daarna vertel je wat elke zzp'er wel weet te vertellen: wat je doet, wat voor diensten en/of producten je aanbiedt.

Je aanbod in lijn met je 'Why' en je 'How' je zorgt dat je aansluit bij specifieke klantbehoeftes en klant voor jou kiezen.

Je hoeft dan niet naar het meest gemakkelijke en meest kwetsbare 'onderscheidende' wapen te grijpen: een lagere prijs. Prijskopers zijn zo weer weg...

Wil je ook zo een goed en compleet verhaal over jezelf kunnen vertellen?

Wij helpen je, 1-op-1, om dit verhaal in een dag in elkaar te zetten. Nee, dan heb je niet alleen een goede 'elevator pitch' maar weet je waarom, hoe en wat je onderscheidt van anderen en waarom klanten voor jou kiezen. En wat dat betekent voor je aanbod ('What'). Je investering hierin is € 250 ex BTW.

hulp bij bepalen van mijn Why How en What

Nog meer marketing hulp?

Als je zit met de volgende vragen:

  • Welke soort communicatie is handig voor mij?
  • Hoe zet ik social media in voor mijn bedrijf?
  • Hoe sluit mijn product aan op mijn doelgroep?

Download-overzicht marketing trainingen
Binnen een halve dag heb je bruikbare kennis!